čtvrtek 23. srpna 2012

Lemon Colorama

Když jsem tak přemýšlela čemu bych věnovala dnešní článek, našla jsem mezi starými fotkami tyhle fotky mého oblíbeného laku. Vzpomínám si, že před rokem jsem na něj chtěla psát recenzi, ale nějak jsem na fotky pozapomněla. A tak skoro po roce se tyhle fotky dočkaly a budou zveřejněny!
Nevím proč, ale nikdy nemám chuť nosit laky podle ročního období. Všeobecně je známo, že na jaře se nosí pastelové barvy, v létě veselé a výrazné a v zimě a na podzim se mají nosit barvy teplejší a tmavší. U mě to ale funguje naopak. Na jaro většinou nosím laky tmavé, hnědé a vínové. V létě mám chuť na světlé, nenápadné a nebo naopak tmavě modré no a na podzim to u mě obvykle bývá tak, že barvy do svého šatníku vnáším skrze výrazné (obvykle oranžové, růžové a žluté) barvy laků.
Proto se nesmíte divit, že recenzi na tento lak dělám až teď když končí léto.

Jedná se o velmi výrazně žlutou barvu značky Maybelline miniColorama v odstínu 100 Lemon. A proč se tento lak stal mým velice oblíbeným?
Začněme cenou. Ta je velice příznivá. Nevím jak vy, ale mě se většinou do laků moc peněz investovat nechce, ale zároveň požaduji velkou kvalitu. A tento lak se dá v slevě seznat za 29,- beze slevy tuším o dvacku více.
Kvalita je také jak se patří velmi dobrá. Abych pravdu řekla, nic moc jsem od laku nečekala. O to více jsem byla překvapená! :) Lak kryje chvalitebně už v jedné vrstvě. Ve dvou vrstvách pak dosáhnete přímo dokonalého citronově žlutého vzhledu, který na nehtech vypadá k sežrání. :)
(Prosím o prominutí, vím že má manikúra není přímo ukázková... :))
Co se výdrže týče, není to nejhorší. Abych pravdu řekla, měla jsem už laky, které přečkaly daleko větší zátěž, ale při normálním používání (mluvím o umývání nádobí a občasném úklidu) by vám lak mě vydržet tak dva tři dny, což je podle mě dost slušné.
Celkově bych to shrnula tak, že lak je velice dobrý. Dozhodně bych laky z miniColoramy řadila v kvalitě výš než Essence, ale například níže než Rimmelovské laky. Doma mám čtyři jejich laky, z niž tři jsou mé velmi oblíbené. Za tu cenu vám dám jen jediné doporučení - Jděte do něj!
A jaké jsou vaše zkušenosti z jejich laky? Chtěli by jste nějaké jejich laky vyhrát u mě někdy v giveaway? :) Napište mi své názory! Fotku s bleskem si můžete prohlédnout níže.

4 komentáře:

  1. Já teda na takové křiklavé barvy moc nejsem¨, ale tenhle vypadá docela dobře. A tenhle lak, akorát v růžové jsem taky kdysy měla a nemohla jsem si ho vynachválit, ani nevím proč jsem si ho nekoupila znova, asi to napravím. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já si nehty moc nelakuju, kvůli klavíru a flétně, ale tohle se mi líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, nikdy by som nepovedala, že žltý lak môže vyzerať tak skvelo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já to mám jak kdy, občas se řídím ročním obdobím, ale spíš si vybírám podle oblečení, které mám :).

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)