neděle 9. prosince 2012

Peel-off mask Cucumber

Už dlooouhou dobu tady nebyla žádná recenze, tak jsem si řekla, že když už mám ty fotky, můžu vám ukázat recenzi na jeden produkt, který mě za poslední dobu strašně nadchl. Doufám, že vám tato recenze pomůže a pokud jste sháněli něco podobného, určitě tohle doporučuji.
No a o čem je řeč? O slupovací masce od Freemana!
 Tuhle pleťovou masku jsem koupila už na začátku října a chtěla jsem vám o ní napsat už dříve, ale neměla jsem k tomu ty fotky... Dlouho jsem si chtěla koupit něco od Freemana, jelikož  mi jejich produkty strašně voněly a slyšela jsem na tuto značku samou chválu. Když jsem potom četla u Plum a na Theonlydelight recenze, rozhodla jsem se, že zkusím právě tuto masku.
Maska má zvláštní lepidlovitou konzistenci. Mamáší se normálně, jako každá jiná maska. Necháte jí 5-10 minut působit a během této doby maska změní svou konzistenci, uschne vám na obličeji a zmení se v jakýsi "plast", který se dá jednonuče slounout. (Což mě ohromě baví! :D)
Vůně není nijak omamná. Jenom lehká vůně okurek. Pleťová maska má totiž v sobě extrakt z okurek, který by měl odstraňovat nečistoty (pravda), aniž by pleť vysušovala (taky pravda). Maska by měla zlepšovat vzhled pleti (pravda) a odstraňovat známky únavy a stresu (už menší pravda).
Já musím o této masce říci, že mě nadchla. Slupovat masku je ohromná zábava. Taky se mi moc líbí, jak je má pleť po ní čist, měkká a rozzářená. Funguje daleko lépe, než všechny hydratační masky co jsem zkusila. Mám pocit, že hloubkově čistí nečistoty, jelikož když jí sloupáváte, trochu to špípe, což je dobrá známka. ;)
Rozhodně tedy doporučuji. ;)
No a co vy? Máte doma nějaké jiné produkty od Freemana?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)