čtvrtek 3. ledna 2013

Best of 2012 TAG

Je tady nový rok a jelikož chci mít tento blog založený z části taky na kosmetiku, kterou velmi ráda testuju, zkouším a porovnávám, rozhodla jsem se, že napíšu tenhle TAG, který vymyslela jedna z mých nejoblíbenějších blogerek na youtube - MacbarbieO7. Jedná se o různé, nejen kosmetické věci, které jsem si za tento rok velmi oblíbila. A jelikož je hrozně blbé světlo na focení, omlouvám se, že u toho nebudou mé fotky...
P.S. vynechala jsem Fashion sekci, jelikož to bez fotek nemá smysl...

Beauty
1. Face product. Jsem strašná, já vím, ale nemohla jsem si z těchto dvou vybrat toho více oblíbeného a tak tu mám oba. Ten první je Dermacol toning cream, který je asi nejlepší produkt na obliček jaký jsem kdy zkusila. Krásně sjednotí pleť aniž by vypadal nepřirozeně. Je levný. Mají ho ve spoustě odstínech. Lehce zakryje nedostatky, jako jsou tmavší kruhy pod očima. Prostě ho miluju. Tečka.
No a další je můj nejoblíbenější pudr - Stay matte od Rimmelu. Pokud čtete blogy, určitě jste na něj už někde narazily. Myslím, že už nemá cenu zkoušet jiné pudry. Tenhle je bezkonkurenční, vážně.

 2. Cheek product. Moc tvářenek nemám, takže není moc z čeho vybírat. Celkem jsem za svůj malovací se život zkusila jenom čtyži tvářenky, z toho tři jsem používala během roku 2012. Moje asi nejoblíbenější by byla od Essence krémová tvářenka z limitky Rebels v odstínu Peach punk. Jedná se o zářivou oranžovou barvu, která ovšem na mých tvářích vypadá přirozeně a hezky můj obličej rozzáří. Mám jí moc ráda.
 3. Eye product. Stínu by bylo více. Používám hlavně přirozené hnedé, béžové a bronzové stíny. Za zmínku by stála třeba skvělá baltka Quattro od Essence v odstínu 05 to die for, kterou absolutně miluju, ale pravdou je, že stíny nepoužívám pokaždé a tak musím za oční produkty vybrat gelové linky od Essence, které jsem používala absolutně celý rok a sničím jsem je neměnila. Neměla jsem potřebu. Jsou dokonalé. Vážně.
Používám hnědý odstín. Na víčku drží celý den, jsou voděodolné, přirozené a lehko se nanáší. A jsou levné!
 4. Lip Product. Tohle bylo dost těžké vybrat, jelikož nijak extra moc věcí na rty nepoužívám, ale přesto bych asi vybrala Balzám Balea Urea a nebo Lipsmacker s příchutí coca-coly.

5. Skincare Product. Mám zase dva. A i tak jsem měla co dělat, abych vybrala správně. Hodně jsem si sice oblíbila i Sudocrem, ale nedám ho tu, jelikož nepomáhá, tak, jak by měl. A proto volím Cucumber masku od Freemana, na kterou jsem psala recenzi a pak matující krém od Balei o kterém jste mohli číst v mých zářiových oblíbencích.
6. Nail Polish. Zase dva. Prvním velikým objevem byl podkladový lak od Miss Sporty (opět zářijoví oblíbenci) no a pak červený lak od Rimmelu.


7. Hair product. Rozhodně šampon pro hnědé vlasy od Balei. To byl veliký objev. Mým vlasům dodává krásný lesk, zvýrazňuje a podtrhuje mou barvu. A když jsem měla menší problémy s vlasy (u kořínků byly světlejší), hravě to vyřešil! :) Je skvělý a já mám doma už asi čtvrté balení.


8. Body Product. Tělové máslo od Dove, které jako jediné doopravdy krásně hydratuje, úžasně voní a je prostě skvělé. Rozhodně do něj! :)



Random
9. Favorite TV Show/Movie. I když už to poslední řadu není moc pravdam stejně to musím číst, jelikož jsem témeř 3/4 roku strávila těšením se na nové díly. Jde o Pretty Little Liars. Podle mě je to úúúžasný seriál, i když ta poslední řada mě už tolik nebaví. No a pak samozřejmě HIMYM, což je moje láska už několik let! :)

10. Favorite book. Nevím, jestli to o mě víte, ale jsem absolutní knihomol, takže knížek jsem přečetla požehnaně a je pro mě těžké vybrat nejoblíbenější. Ovšem nejvíce mě "pohltilo" Hunger games. Takže rozhodně tohle. Je to skvělá knížka a vy, kteří ještě váháte - přečtěte si ji!  Ale hodně mu šlape na paty Mileium triologie. :)

11.  Favourite music band. Coldplay. Co víc dodat? Jsou prostě skvělí! Momentálně nejvíc poslouchám Hurts like Heaven, ta je super. ;)
12. Favourite Snack. Sýrový popcorn a karamelová zmrzlina. Moji celoroční oblíbenci. :)

12 komentářů:

  1. Tak ten pudr mám taky a je bezva.To samé i gelové linky od Essence, akorát je už mám dost dlouho a jsou v takovém podivném, nepoužitelném stavu :D Knihomolství máme společné.Já jsem zase ujetá na všechno od S.Kinga..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. King má super knížky!! četla jsem jich od něj hodně a má super... ;)

      Vymazat
  2. Překvapuje mě ten balea šampon. Ale já ho radši zkoušet nebudu, jelikož samou chválu jsem slyšela i na šampony Cien z Lidlu, ale po nic jsem nemohla rozčesat vlasy, a vypadaly ještě poškozenější než jsou :(

    OdpovědětVymazat
  3. Tak přečetla jsem si poslušně celý článek, ale nejvíc mě zaujalo až posledních pár bodů :D (i když s Tebou souhlasím v tom, že produkty od Balei jsou úžasné!). Dnes jsem viděla zatím poslední díl HIMYM a i když už to není, co to bývalo, stále je to skvělý seriál. Na Pretty Little Liars se chystám, jen až bude čas, slyším na to ze všech stran samou chválu, tak to asi špatné nebude :). A Hunger Games - přečetla jsem první díl a super, skvělé, akorát tak nějak je v knihovně stále vypůjčený ten druhý díl, achjo :/ :D.
    Měj se hezky! ;)
    Juno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ten druhý díl musela čekat přes jeden víkend a úplně jsem chytala absťák! :D A PLL rozhodně doporučuju! ;)

      Vymazat
  4. strašně chci vyzkoušet tu krémovou tvářenku.. zatím jsem používala pouze ty kompaktní...

    OdpovědětVymazat
  5. ten červený lak používám taky pořád :)

    OdpovědětVymazat
  6. Balea šampon je super :) Jojo himym je perfektní ale ta nejnovější série už mě tak nebaví.Jinak moc pěkný články ;)
    http://whenfrankiesaidyes.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle mě to už s HIMYM jde z kopce, ale stejně na to koukám, je to srdcovka. ;)

      Vymazat
  7. PLL je i můj oblíbený seriál :)

    Nicol

    OdpovědětVymazat
  8. Gelové linky od Essence bych už taky nedala z ruky! Používám tedy ty černé, a hodně jsem váhala, než jsem je koupila, ale jsou absolutně bezchybné. Žádné rozmazávání nebo mizení během dne, žádné obtisknutí a stačí jediný tah. A Coca-Clové Lipsmackery jsou mé velmi oblíbené, škoda, že né úplně dobře dostupné.

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)