čtvrtek 10. ledna 2013

Essie Turqoise & Caicos

Tak, týden je téměř za námi. Bylo to náročné, psali jsme hodně písemek a hodně nás ještě čeká, ale nějak se to zvládne. :) Dneska se ještě musím učit psychologii, takže jenom rychlá recenze mého poslední dobou nejoblíbenějšího laku na nehty od Essie v odstínu Turqoise & Caicos. Pro ty, co čtou můj blog pravidelně to možná bude překvapení, jelikož v 7 deadly sins of beauty jsem řekla, že je to věc, kterou nenávidím i miluju najednou. Ale od té doby jsme jej hodněkrát používala a musím říct, že je to skvělý lak!
Lak má krásnou mint tyrkysovou barvu. Je opravdu krásná a právě díky té barvě, jsem ho milovala, ale byla jsem vždycky naštvaná, že špatně kryje a schne. Jenže jak asi více, od září jsem našla svůj nejoblíbenější podlak od Miss sporty a zjistila jsem, že když se Essie dá na podlak, vypadá daleko lépe! Barva krásně vynikne, lak schne rychle  a dokonce perfektně kryje i jen v jedné vrstvě. A když k tomu ještě přidáte nějaký topcoat (nadlak), třeba tento od Essence za pár kaček, lak dokonce i dlouho vydrží. Mě obvykle drží i 5 dní bez sebemenšího oděrku.
Nechci ale tvrdit, že lak je úplně dokonalý a není mu co vytknout, protože to není pravda  Asi první a největší nevýhoda je jeho cena. Nevím jak pro vás, ale pro mě je lak za tři stovky troooošičku předražený. :D Já jsem ten svůj sehnala v InStylu za 70 kč, sama bych do něj nešla. Ale to už je na vás kolik jste ochotné do laku investovat. :)
Další velikou nevýhodu vidím v jeho kartáčku. Má úplně malinký, tenký štěteček, kterým se lak strašně blbě nanáší. Takže taky půlbod dolů.
A jaké jsou vaše zkušenosti s Essie laky? Máte je rády?

4 komentáře:

  1. keby robi essice stetceky ako rimmel alebo rimmel ma farebnu skalu essie lakov, tak som spokojna:)

    OdpovědětVymazat
  2. Na Essie vlastně miluju akorát to, že existují snad v milion odstínech :)

    OdpovědětVymazat
  3. Essie mám ráda, ale nepatří rozhodně mezi moje nejoblíbenější, pro mě jsou tak někde veprostřed:-)


    Color Beam


    :-)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)