středa 20. března 2013

PLL TAG

Dneska tu přidávám článek, který asi nebude šálkem kávy každého čtenáře. PLL je totiž seriál Pretty Little Liars a je mi jasné, že na ten nekoukají všichni. Každopádně já na něj koukám a tak jsem se rozhodla k tomuto TAGu připojit. :)
Hned na úvod chci říct, že PLL mám ráda, ALE poslední série už mě začínají štvát. Přijde mi to moc natahované, zbytečně překomlikované a nesplnitelné v reálném životě. I když musím uznat, že od asi poloviny třetí řady mě to zase chytlo a koukám na youtube na různé teorie, kdo by mohl být -A a právě se mi stahuje poslední díl třetí řady.
PLL je podle mě originální seriál. Člověk se u něj nenudí a mozek mu pracuje na plné obrátky. Jedná se o seriál plný napětí, módy, kamarádství i romantiky. A díky Hanniným poznámkám i humoru. :)
A teď už samotné otázky! :)
Kdo je tvá oblíbená postava a proč?
Jednoznačně Spencer. Od začátku mi přijde nejoriginálnější a s nejlepším stylem pro oblékání. Ne všechno bych si sice vzala na sebe, ale stejně se obléká nejlépe. Taky se stotožňuji se spoustou jejích vlastností a mé kamarádky si ze mě často dělají legraci, že jsem jako ona. :)

Kdyby jsi mohla být jakkákoli postava, která by jsi byla a proč?
Hm. Asi -A! :D Abych věděla, proč to dělá! :D A nebo Spencer. Ale ani Aria by mi nevadila, když má tak přitažlivého přítele... ;)

Kdo je tvůj oblíbený pár a proč?
Aria a Ezra, protože jednoduše Ezra je HOT! :D Ale přeji to i Hanně a Calebovi, protože jsou strašně roztomilí. A momentálně si přeju, aby Spencer skončila s Wrenem, protože ten je snad ještě víc HOT, než Ezra.

Jak dlouho seriál sleduješ?
Začala jsem ho sledovat, když v Americe vysílali teprve pátý díl a postupně jsem tímto seriálem nakazila své kamarádky, sestry i sestřenku. :D

Jaká byla tvá první reakce, když jsi shlédla první díl?
Myslela jsem si, že je to asi tak nejoriginálnější seriál a těšila jsem se až se dozvím, kdo za tím vším stojí! :)

Zpíváš úvodní znělku?
Ani ne. :D Ale někdy, když se nudím tak jo.

Čí styl se ti líbí nejvíce?
Jak už jsem psala, tak Spencer. Ne všechno, ale většinou ano. Nekteré věci mívá pěkné i Hanna. A taky Mona se pěkně oblíká! :)

Co je podle tebe nejvíce šokující věc, která se zatím udála?
Podle mě je každý díl samý šok! :D Ale nejvíce šokojící věc pro mě se stala v posledním díle (3x23), kdy se Spencer přidala do A týmu!

Máš nějaký zvyk, který dodržuješ při každém sledování?
Ne. :)

Co si myslíš o Jenně?
Ani nevím. Myslím, že není v A týmu. Určině má v něčem prsty, ale není tak zlá, jak si všichni myslí....

Jaká byla tvoje reakce, když jsi zjistila, že je Toby A?
Abych pravdu řekla, bya jsem ráda. Ten seriál mi tou dobou přapadal už poněkud nudný a chtěla jsem nějaké spestření. :D Asi jsem zvrhlá, nebo co. :D

Kdo je podle tebe A a proč?
Upřímně nemám tušení. Mám jisté teorie, ale to by bylo na dlouho. Klidně souhlasím i s tí, že má Ali dvojče a neno že je živá. A A tým ji drží, takže to nesmí nikomu říct... Nevím. :D

Jaké odhalení by sis nejvíce přála v další sérii?
Upřímně jediné v co doufám je, že už je to poslední série... jinak by to bylo už MOC překombinované... Doufám taky, že závěr seriálu bude reálný a nebude to nějká blbost...

Zleva: Emily, Spencer, Aria, Hanna

A co vy? Sledujete PLL? Jaký je váš názor? Odpovězte na nějaké výše zmíněné otázky v komentářích! :)

8 komentářů:

  1. 4. séria je už potvrdená a ja som náhodou dooosť rada :D momentálne čakám ako bláázen na titulky aby som si mohla pozrieť posledný diel! inak tento seriál je moja totálna závislosť :) a Spoby najobľúbenejší pár :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zrovna jsem se chtěla podívat na 3x24 když se mi v bloggeru tak hezky ukazuje tvůj článeček... :D
    Spencer taky mám nejradši, jaká náhodička! :D Jinak i Hanna se často oblíká hezky. Každopádně už mám zamotano z těch podezřelých osob, jak tam teď přibyla ještě ta Cece a ten Wren je taky nějakej divnej, prostě všechno, ach jo. Už by se to mohlo začít taky trochu rozmotávat. Jinak Spencer se přidala k A? Uh, páni, no, běžím se na to už kouknout. :D

    OdpovědětVymazat
  3. áách PLL jsou mými oblíbenci také.. :) Jen nevydržím tu dlooouhou pauzu až do června :(

    OdpovědětVymazat
  4. Co je podle tebe nejvíce šokující věc, která se zatím udála?
    Podle mě je každý díl samý šok! :D Ale nejvíce šokojící věc pro mě se stala v posledním díle (3x23), kdy se Spencer přidala do A týmu!

    ale 3x23 neni posledni dil :D
    a podle mě to je Jenna -A spolu s tou Shanou a Melissou jak byl ovidět v 3x24.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V době kdy jsem to psala, tak to byl poslední díl. Jinak tohle byl pro mě taky docela šok. :)

      Vymazat
  5. Jako 3x24 bylo nejvíc napínavý, hrozně se těším na další díl! Fakt jsem zvědavá jak to všechno dopadne! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky!! Mám pocit, že to do června nevydržím! :D :)

      Vymazat
  6. PLL je fakt boží seriál. Taky jsem chtěla, aby byla Spencer s Wrenem, protože je prostě kjůt, ale Toby je Toby. Strašně mě štve, že další díl bude až v červnu :(

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)