pátek 29. března 2013

Easter

Velikonoce. Moje nejoblíbenější svátky. Ne kvůli počasí. Ne kvůli zajíčkům a beránkům. Ani ne kvůli květinám. Ale kvůli pravému významu Velikonoc. Pro mě osobně tyhle svátky znamenají sstrašně moc. Ráda si připomínám, co pro mě Ježíš svou smrtí udělal. Je to úžasné, že se pro nás obětoval, abychom s ním mohli mít vztah. Je to dokonalé.
Doufám, že strávíte svátky jak si je představunete. Ať už pro vás svátky znamenají cokoli, doufám, že si odpočinete a budete je prožívat v pohodě. Protože já vím, že budu!
Krásné Velikonoce vám všem! :)

6 komentářů:

  1. Taky ti přeju nádherné velikonoce ! :-) Jsi věřící nebo ne ?

    OdpovědětVymazat
  2. tobě taky pěkné velikonoce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné Velikonoce!
    Taky pro mě moc znamenají, jen je škoda, že se na pravý význam už hodně zapomíná. Mezi všemi pomlázkami, vajíčky, čokoládkami... ;D

    OdpovědětVymazat
  4. No, letos jsou opravdu veselé :D. Hezky si je užij! ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Je hezké, že pro tebe Velikonoce tolik znamenají :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)