středa 17. dubna 2013

My life lately :)

Dneska jenom takový rychlý, oznamovací článek v bodech:

- Je mi vážně líto, jak vás tady zanedbávám, ale duben byl šílený. Škola byla strašná, do toho jsem byla nemocná, no děs. Ještě, že už se udělalo pěkněji, hned mi to zlepšuje náladu! :)

- V úterý jedu se sestřenku a ségrou do Londýna, tak na mě myslete. Články jsem nepřednastavovala, ale zato se můžete těšit na fotky, až přijedeme! :)

- O víkendu už nic nepřidám, jelikož jedu na školní víkendovku (juchů! :) chatch-it. :) Doufám, že bude hezké počasí!!!

- Navázala jsem spolupráci s úžasnou stránkou www.ringsandtings.com a pokud by se vám tam něco zalíbilo a chtěli by jste si něco objednat, tato stránka nabízí mým čtenářům s tímto kódem - stylecard10 -   10% slevu! :)

 - O víkendu jsem byla se ségrou v Brně a úplně jsem si to tam zamilovala. Upřímně závidím všem, kteří tam bydlí! :) I když je pravda, že naše malé podhorské městečko je asi stejně nejlepší.

A co vy, jak jde váš život? :) A pusťte si tuhle písničku, je skvělá!!! Mě tady hraje nonstop!




3 komentáře:

  1. Tu písničku mám hroozně ráda :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to říkám pořád, že je Brno nejvíc nejlepší! :P Chci tam studovat, tak uvidíme.. Ty jedeš do Londýna?! Jaktože jedeš do Londýna? Já chci taky do Londýna! :((

    OdpovědětVymazat
  3. Užij si Londýn! Já jedu za 2 týdny :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)